Två roliga QSO i dag
Dels en fyr nere i Grekland, SX8LGT som de aktiverar mellan 18-26 april och dels JW5E på Svalbard. Kul med […]
Dels en fyr nere i Grekland, SX8LGT som de aktiverar mellan 18-26 april och dels JW5E på Svalbard. Kul med […]
Det första QSO med mitt nya callsign SM4T gjorde jag förstås med Hannu, min Elmer 🙂